The Return to G+

Igår återvände jag till G+. Bara det faktum att jag inte behövde hänga in några ytterkläder i cloakroom senaste gången jag var där vittnar om att det var ett rejält tag sedan. För några veckor sedan fick jag en uppenbarelse om att jag borde lägga clubbing på hyllan, eller åtminstone ta ett break - mycket beroende på att man blivit så van vid atmosfären och folket. För mycket upprepning, helt enkelt. Men det är nog inte hela sanningen. Sjukdom och trötthet i samband med frostig vinterkyla har definitivt haft inverkan på min mentala och fysiska lust till clubbing. Det har inte blivit av helt enkelt, inte till samma intensiva och impulsiva partygrad som rådde under det tidiga förra halvåret. Nu när man återigen är fullt frisk och har ledigt i nästan 7 veckor kommer dock suget tillbaka. Visst har suget funnits hela tiden, och visst har man festat under vintern med men.... men igår kändes det verkligen som att det blev på riktigt igen. När man återvände till G+ blev det som gamla tider igen. Liksom på riktigt igen.




Se originalklippet på Tinypic.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0